Monday, May 25, 2009

keep level headed ):
screw all those ideals because it's not going to happen to me.
feel . so. stupid.
i'm just itching to wring the neck of that word that starts with an I.
否定
私はいかに私が感じ、もの感じるために仮定されるものをを取扱うか。
それは二度それがあなたのためであるので私のために同様に苦痛である.
私は育ち他に屈服する,
すべての私の不幸を飲み込むこと.
変更は夜通し起こるだ,
しかし私は試みている.
見るか。
それは申し分なくある。







so talented (: i forgot how much i loved this song until i saw the AI rendition.
I love cyndi lauper's voice, so husky and raw.

i want to sing, i will learn this song.


























watching him play just cheered me up totally (:
he just played a whole list of some of my favourite songs.





No comments: